Lördag 16/1

Härligt med helg eller hur? Jag vaknade vid nio i morse, var ganska trött så låg i sängen en halvtimme och chillade lite först innan jag gick upp. Sedan lagade jag fattiga riddare till frukost med lite vindruvor till, jättegott! Sen städade jag lite, fast av någon anledning blir det mest dans när jag dammsuger eftersom jag lyssnar på musik. I dag var det Untouched som gällde och den låten e ju skiitbra!!! Sen, när jag var klar med dansen, ehm dammsugningen menar jag så tog jag en promenad med min rosa ipod och lyssnade på Darin hela promenaden, härligt! Så efter det här inlägget ska jag ta en dusch med body scrub och Tresseme schammpoo & balsam. sedan ska jag sminka mig och efter det kommer Niclas, Jimmy och Zandra hit. Ska vara med dom i några timmar och sen ska jag och my family åka till några kompisar till oss och vara lite sociala. Och senare ska jag gå hem och va med Jimmy, Zandra och älsklingen igen. Och sen ska älsk sova här för vi har 8 månader imorgon! :D <333 Så nu måste jag nog kila om jag ska hinna med allting. XO XO / Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0