Måndag!

Idag är det måndag och början på en ny vecka. Gick upp klockan 6 i morse Och så har jag gått i skolan hela dagen fram tills nu så jag är lite trött. Men jag piggar upp mig själv med lite mellis, färskt bröd och vaniljyoghurt, mums! Efter det här inlägget ska jag läsa en text ur spanska boken, sen är jag klar med pluggandet :D Får se vad jag hittar på sen, är sugen på en promenad men det är så sjukt kallt ute så jag vet inte hur det blir med den saken. Kanske stannar inne och kollar på GG istället, eller så träffar jag Niclas en stund... Får se ;D Jag känner mig faktiskt på riktigt bra humör idag, fast vi har en heel vecka skola framför oss och fast det dröjer sju veckor innan nästa lov så känner jag mig riktigt glad ändå, det beror nog på att jag känner mig så avslappnad. Efter lovet och allt, dessutom så har vi inte fått så mkt läxor ännu så jag kan ta det lugnt när jag kommer hem från skolan också! Eller så är det bara en sån dag, en sån där bra dag ni vet då allt bara flyter på och man går runt med ett leende på läpparna hela dagen utan någon riktigt anledning. Jag älskar sånna dagar, det borde finnas fler av dom, eller hur? ;D men nu ska jag sätta mig med spanskan så man får det överstökat, ha det bra så länge. Puss på er! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0