Nu är lovet slut...

Baaaajs! Nu är lovet slut och jag har gått min första dag i skolan idag, trodde att lärare skulle ha viss förståelse för oss stackars elever när vi är helt frusna och trötta... Men Inte då! nej, vi kör igång direkt med Matte B, fattade typ Nada och alla satt bara och gäspade hela dagen... Så när jag ÄNTLIGEN kom hem somnade jag i soffan, sen åt jag mat och sen dess har jag läst Frida, kollat bloggar, pratat med älsklingen i telefon och kollat på Victoria Secret's Fashion show, alla är så snygga... :( Men aja, man kan inte vara perfekt. eller DOM kan tydligen det, men vi vanliga dödliga människor är inte det. Like it or Not men så är det tyvärr... "/ ;D Resten av kvällen ska jag se på nån film, måla naglarna, tvätta bort mitt smink och som en vaggvisa innan jag somnar blir det ev avsnitt ur Gossip Girl som vanligt - Me like! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0