Släktträff!

Sitter just nu hos mina kusiner, vi har ätit förrätt, varmrätt och massa tårta till efterätt så jag känner mig som en uppsvullen ballong xD Vi har även hunnit med att kolla Paradise Hotel, hade missat några avsnitt... Annars har vi inte gjort så mkt, jag och Tess har mest läst bloggar, kollat facebook, lyssnat låtar på youtube och ätit såklart ;) Tiden har gått jättefort verkligen, klockan är redan fem över elva och jag börjar känna mig lite trött. Ska nog titta på film en liten stund och sen gå o lägga mig. Imorgon ska jag åka hem igen, då väntar städning för min del och så ska jag träffa Älsklingen en stund också hade jag tänkt! <3 Fyller år i övermorgon jue, är sååå nyfiken på vad jag ska få i present!! Men nu ska jag gå, puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0