Tomorrow...

Är det barnsligt av mig att läängta som en galning tills min födelsedag? Är det barnsligt att jag är så fruktansvärt nyfiken på vad jag ska få i present? Är det lite barnsligt att jag faktiskt har lite pirr *fniss* i magen? hehe, antagligen! Men det struntar jag i, sådan har jag alltid varit och bara för att jag blir äldre tänker jag inte sluta med sånna saker som gör mig glad, varför skulle jag lixom? Halva nöjet med att fylla år är ju att längta tills den kommer! Imorgon blir jag 17 år, det låter så himla gammalt på nått sätt... Det känns både positivt och negativt. Positivt för att det bara är 1 år kvar tills jag är myndig och får styra över mitt egna liv och fatta egna beslut, gå på krogen m.m... Men negativt för att jag har varit så glad som 16 åring och jag vill inte lämna det... Fast det kan ju bli ett lika bra år till eller hur? ;) Jajamensan! Men nu ska 16 åringen gå och få sin skönhetssömn för imorgon väntar skolan, smörgåstårta, cheescake o presenter! Puss på er!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0