Tränings torsdag!

Vilken bra dag det här blev! Vaknade upp i morse och kände mig för en gångs skull hyfsat utvilad, var nog för att jag gick o la mig tidigt i går. Sedan åkte jag till skolan åh hade spanska läxförhör som det gick ganska bra på :) Sen hade jag mattelektion där det flöt på ganska bra, sedan blev det pannkakor till lunch, MUMS! Och sedan hade vi svenska där jag bara kunde chilla eftersom jag är klar med min novell, och till slut hade vi samhällskunskap. Efter skolan gick jag och Ida ner till stan, vi provade kläder på Gina Tricot. Hittade världens snyggaste skjorta som jag hängde undan, ska köpa den imorgon. Sedan delade vi på en god baguett på Sandy's. Sen kilade vi över till H&M där vi också provade kläder, hittade en jättefin kavaj för bara 200 (!) o eftersom jag har presentkort där tror jag att jag ska köpa den imorgon också, får se ;) Jaa, sen gick vi till Friskis & Svettis för att svettas lite. Vi gick på ett pass som hette Jympa puls. det var mest kondition/dans med lite styrka också. var lite svårt ibland men ett gott skratt fick man iaf när man såg sig själv i spegeln och insåg att man gjorde helt fel xD haha! Men svettiga blev vi iaf och nu är jag helt slut. Har redan träningsvärk lixom, undra hur min stackars mage, mina stackars armar och mina stackars ben mår imorgon... hmmm xD Men blev så glad av att träna, har inte gjort det på jättelänge och nu mår man verkligen såå bra! (y) Imorgon är det ju fredag igen också, shit vad fort det går! Jag ska shoppa mina kläder (hehe <3333), sen ska jag hem för att byta om lite snabbt o käka något o sen ska jag träffa Niclas, Jimmy och Zandra :D <3 Men nu ska jag se ett avsnitt eller två ur GG och sen soovaaa!
Puss Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0