Tuesday ;)

åh vad fina presenter jag fick igår! Jag fick en rosa mobil av mami o papi (w595) asfin verkligen, precis sån jag ville ha. Dessutom fick jag pengar, presentkort på H&M och Gina Tricot, torrschampoo (PROFFS), värmeskydd till håret, söta strumpor, mascara, ansiktsmasker m.m. Av Niclas fick jag röda rosor och en middag på min favorit restaurang :D <3333 han är bäst! Så det blev en väldigt lugn och mysig födelsedag igår med mormor & morfar och Niclas på besök. Ytterst trevligt!
Men nu är det så här att jag längtar jättemycket tills den 15 april, för då ska jag åka på skidresa med skolan. Vi ska vara där i 4 dagar och bo i jättefina lägenheter nära backen. Kommer bli så kul!!! 
Men nu ska jag duscha och sen (om jag hinner) träffa Niclas en stund :D <3 
XO XO/ Linda <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0