Vill shoppa!!

Åhh vad jag är sugen på att shoppa, har varit riktigt duktig de senaste månaderna och knappt köpt några kläder alls och nu har jag pengar + presentkort och det börjar klia lite i fingarna.. <333 Har kommit på massa saker som jag vill ha, nu måste jag bara hitta den perfekta dagen, den perfekta staden med de perfekta affärerna och det perfekta shopping sällskapet sedan är jag redo! Här är en lista på saker jag vill ha just nu:

* Lackleggings
* En kavaj
* Fina Underkläder
* Ett fint diadem
* T-shirt med tryck på
* Fina, stora sjalar med fina detaljer
* En ny väska
* Bronspuder

Sweet Sweet shopping here I come! <3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Linda!! Jag precis fått lön vaahh!! Åk och shoppa med mii nån dag??:) <333

2010-01-29 @ 13:16:56
URL: http://zandramirellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0