Ännu en bra dag...

Den här dagen har både haft sina fördelar och nackdelar men jag tänkte INTE gå in på nackdelarna...

Jag kom nyss hem efter att ha varit i stan hela dagen :) Jag gick i skolan där vi har kollat på film, på lunchen gick vi till Vallarna och solade lite, MYS <3,  sen har vi inte gjort nåt mer på de andra lektionerna så jag slutade halv ett :D Då gick jag och Danni till Rusta, hon skulle köpa lite grejs där. Efter det vände vi och gick till hennes lägenhet, vi hängde där en stund och kollade lite på The Hills o chillade. Sedan tog vi med oss en filt ut till gräset där vi lade oss för att sola, det slutade med att båda somnade till Darins ljuva stämmor på en gräsmatta med ljumma vindar som svalkade oss, jätte härligt! Sedan hämtade mamma mig, vi åkte till centrum en stund för att köpa lite slingor till mig, tröja till mamma och låga "ballerina skor strumpor" till mig :D Sen åkte vi hem! Så nu sitter jag här med en kall läsk i handen och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll serveras grillad kyckling och pasta, mums :D Senare ikväll ska jag kolla på en film som heter "allt för min syster", jag har läst boken för ett tag sedan och den var riktigt bra, så jag hoppas på att filmen inte blir någon besvikelse! Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och lyssna på min otroliga spotify lista! hejdå! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0