Gårdagen :)

Igår var det ju skolavslutning. Jag hade sovit i Dannis lägenhet över natten, så vi gick upp vid 8 ungefär, började fixa oss o.s.v. Sedan begav vi oss till skolan där klassen skulle samlas, efter det gick vi till en stor, jättemysig trädgård där skolavslutningen skulle hållas, folk uppträdde, det gavs ut stipendier, betyg och vi satt på filtar i gräset med jordgubbstårta och cider, jättemysigt. Fast vädret kunde ha varit bättre får man väl säga... Senare fram mot eftermiddagen/kvällen träffade jag och Niclas vår underbara vän Emily, vi var hos henne ett tag och förfestade lite o så där, fast jag och niclas var mest upptagna med att leka med hennes söta katt xD tihi ;) Väl inne i stan åt vi middag på donken och efter det mötte vi upp Natta, Jonna, Ida, Arvid, Linus, Felix, Axel och några fler :D Vi gick till vallarna och hade det jätte trevligt tillsammans, med filt i gräset och sommarmusik, solen kom till och med fram en stund! :D Sedan drog vi vidare till en kille från Enskilda som hade fest i oxelösund, när vi kom dit var det BARA två:or där och endast Enskilda-folk. Till en början var det inte så mycket drag där faktiskt, men vi ettor drog igång festen och till slut var verkligen ALLA uppe på dansgolvet och dansade tillsammans. var så jävla kul, Linnea och jag dansade i stort sätt hela kvällen så idag har jag faktiskt träningsvärk haha xD Till slut blev det iaf så galet varmt där inne, då gick vi ut till altanen istället där det bjöds på allsång. Nån snubbe satt och spelade gitarr och alla sjöng med till gamla godingar. Alla var glada, var inga bråk, alla var trevliga mot alla och sommarlovet kunde inte ha fått en bättre början! När vi till slut var så trötta att ingen orkade dansa mer hämtade min snälla pappa mig och Niclas. När vi kom hem lade vi oss i sängen och somnade på direkten. Imorse vaknade jag trött men med ett leende på läpparna, jag hade min älskling bredvid mig och det var sommarlov, härligt! Vi åt frukost och kollade på O.C och sen gick Niclas hem. Jag själv har hunnit med att städa och äta en god sallad till lunch. Nu är jag sugen på att träna så ska sticka ut på en joggingrunda tro det eller ej ;) Ikväll kommer Mormor, morfar och min morbror hit. De ska fira min mamma som fyller år imorgon, senare ska jag hem till niclas, vi ska ha en myskväll :) <3 ha en bra dag, Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0