Good Day

Den här dagen stavas CHILL <3 Började ju som sagt med sovmorgon, gick runt här hemma i mina hotpants och shepherd tofflor, åt frukost framför Tv:n m.m. När jag kom till skolan gick vi ut på skolans terass och solade oss :D Efter det pratade jag betyg med min lärare i psykologi, MVG her I come ;) På engelskan fick vi göra vad vi ville så då solade vi oss hehe, måste ju passa på! Sen blev det lunch, stan, jordgubbar, ytterligare en lektion sedan behövde vi bara gå på den sista lektionen i ungefär 10 minuter sen fick jag sluta! Gick på stan med Danni en stund och dampade lite som vanligt. Resten av eftermiddagen/kvällen har jag hängt med Adde, Linda, Martin, Lukas, Viktor och Oliver. Vi har solat på Vallarna, ätit god glass i hamnen, gått runt och snackat och spelat basket. Eller de spelade, jag tittade på ;) Ytterst trevlig dag får jag nog säga, och vädret har varit helt underbart jue! Nu ska jag bestämma mig för morgondagens outfit sedan ska jag kolla på New Monn <3 Puss Puss

                                       
                                        Sovmorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0