Hope for a better day

God morgon...

Idag är vädret så där underbart fint igen och det är äntligen Fredag. Faktiskt min sista Fredag som etta på gymnasiet, känns inte så tokigt faktiskt :)
I går kväll var det tårarnas kväll, i alla fall för min del. Jag såg på den där filmen "allt för min syster" och den var så sjukt sorglig, tårarna bara rann nerför mina kinder och jag grät mig igenom hela filmen. Kanske var lite extra känslig just då på grund av andra saker också, men filmen var såå sorglig. Den var riktigt bra men ingen film man ska se på om man är på ett glatt humör kanske. Somnade ganska sent, så nu är jag jättetrött och inte kunde jag få i mig någon frukost heller men blir nog bättre om jag får komma ut i solen. Ska strax gå till bussen så jag borde nog sluta skriva nu, men ha en solig dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0