Lördag!

Idag är det lördag och min mamma fyller år, stort grattis till henne!!! :D
Igår fick jag 1000 kr av mamma och pappa i typ skolavslutningspresent på grund av mina betyg :D Senare, när mormor och morfar kom hem till oss fick jag 500 kr av dem, så nu e jag tät igen ;) Och så ska jag ju sommarjobba snart också, gillar't!!! Idag ska jag åka in till stan en stund, finns inget annat att göra i det här äckliga vädret. För att fira mamma ska vi äta mumsig middag och senare kmr nog Niclas hit också :D Men nu ska jag göra mig i ordning lite, hörs sen! Puss

                                    
                                    Saknar Thailand, saknar vädret i Thailand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0