Min helg!

Den här helgen har jag bara inte hunnit blogga för jag har gjort så mkt! I Fredags solade jag hela eftermiddagen, fick en fin bränna och blev på bättre humör! Så på kvällen blev det mys hos niclas där vi åt popcorn och tittade på film, sen sov jag där :) På lördagen gick vi upp ganska tidigt för vi skulle nämligen åka till Stockholm! Niclas mamma sprang Stockholm maraton och under tiden hon kämpade sig igenom dom där 4 (!) milen gick vi runt på stan och chillade. Vi gick förbi Louis Vittoun & Gucci butikerna där jag längtansfullt stod och tittade in i affärerna samtidigt som jag drömde mig bort till min fantasivärld, vi gick förbi Grodan där alla "kändisar" äter hela tiden, och med kändisar menar jag stor bloggarna ;) Vi åt på donken och tittade på allt folk som gick förbi, vi åt god glass i kungsträdgården, gick runt i gallerian och tittade på när alla dessa människor sprang igenom Stockholm. Sen träffade jag även min kusin Therese, hon stod och sålde rosor utanför Stockholm Stadion, det var jätteroligt att träffa henne igen :D Jag köpte en ros av henne som jag sen gav till Åsa, niclas mamma bara för att hon var så duktig som klarade att springa Stockholm maraton! Sent på kvällen kom jag hem, då åt jag grillat och kollade på New Moon. En perfekt dag! 
Igår (söndag) var också en perfekt dag, solen sken hela dagen och det var riktig sommar värme ute! I ca 6 timmar satt jag ute i solen, jag lyssnade sönder "Your love is my drug", drack coca cola, solade, spelade kubb med familjen och hade feta vattenkriget med min syrra och niclas syrra haha! Senare träffade jag Jimmy och Niclas, de lärde mig att köra moppe! en sån där cross moppe ni vet, det va liite läskigt i början men när jag väl fattade hur det hela funkade kände jag mig som en riktig racerbrud haha ;) Senare på kvällen dunkade vi musik i min trädgård, Jag som ensam tjej ägde killarna på Kubb och sedan sprutade vi ner Jimmy med vatten xD En stund efter det kom även Zandra och joinade oss, fast då var vi så trötta så det enda vi gjorde var att chilla på studsmattan typ :P 
Så det här har varit en super härlig helg verkligen!!! Mer sånt tack :D Puss!

                                  
                                 Stockholm i mitt hjärta, här ska jag bo nån dag!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut några videoklipp??

2010-06-09 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0