No more :D

Nu har jag gjort det absolut sista provet innan jag går på sommarlov, nu är det bara chill som gäller framöver! Det var matte B nationella i 4 timmar... Men jag klarade det och nu går jag inofficiellt på sommarlov tihi ;) Idag är det den 1 Juni, gosh vad tiden har gått fort, det är helt sjukt :O Mina föräldrar har bröllopsdag idag så vi ska fira det hela familjen genom att äta ute på nån mysig restaurang lite senare :) Nu är det bara en sak jag undrar över... Vart är det fina & varma vädret??? Det är ju Juni ffs! Men har till min stora glädje hört att det ska bli fint väder torsdag, fredag, lördag och söndag. Såå längtar tills dess hihi, vill bli brun! På Lördag ska jag till Stockholm med min älskling, eftersom det är Stockholm Maraton den dagen lär det nog vara fullt med folk så vi ska nog inte shoppa så mycket, istället planerar vi att sätta oss i någon mysig park och chilla där istället :D Med en glass i handen och solen i ansiktet förhoppningsvis! Längtar! Nu ska jag gå och fördriva min underbara lediga tid med att titta på ett avsnitt eller två ur O.C, är inne på andra säsongen :D Puss!

                                  

                                  
                                   Mattebok+Miniräknare= I papperskorgen (bildligt talat...)

                                  
                                   Och fram med kära O.C istället, ME LIKE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0