Sommarlooooov!!!!!! <333333333

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!!
Jag har äntligen sommarlov, som jag har längtat och längtat och nu är det här! Har gått så galet fort de senaste veckorna, med massa plugg och skit. Men nu äntligen har jag gått ut ettan ur gymnasiet med fin fina betyg som jag faktiskt är riktigt stolt över. Den här sommaren ska jag först sommarjobba i tre veckor och tjäna lite pengar ;) På midsommar följer jag med Niclas och hans familj med ut på sjön med deras båt, ska bli jättemysigt! Och den 3 Juli när både Jag och min älskling har jobbat klart ska Niclas följa med mig till vårat landställe, längtar! Sen säger jag hejdå till Sverige och omfamnar modets stad med öppna armar, PARIS!!! Annars har jag inga särskilda planer, ska ta det lugnt, vara med kompisar, mysa med Niclas, sola och shoppa o.s.v... :D Wiih! I nästa inlägg berättar jag om hur jag firade att sommarlovet är här ;)

                               
                               Sweet Sweet Paris, snart är jag där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0