Bästa helgen på länge <3

Hejsan sötnosar!

Jag har haft världens underbaraste helg och det är bara Tack vare min bästa pojkvän <3 Var bara tvungen att skriva det. Imorgon är det måndag, skola. Great... Fast har inte lika mycket ångest som jag brukar ha på söndagar, jag vet inte vad det beror på men kanske på grund av min mysiga helg? Who knows? ;) Den här veckan är det Feodalismen, kåseri och matte som gäller för min del, najs (Y). För er som är lite tröga så var jag ironisk om ni inte förstod det. Längtar tills nästa helg då jag får en extra dag ledigt på veckans värsta dag, måndag. Har studiedag då nämligen :D Är lite sur då jag missade första avsnittet av Gossip Girl efter uppehållet idag, FAN... Älskar GG och vill inte missa ett enda avsnitt av mitt älskade Upper east side. Är det konstigt att man kan vara besatt av en tv-serie? Nej. I alla fall inte om det är Gossip Girl man snackar om. You just gotta LOVE GG <3 Men nu ska jag gå och fixa mina fruktansvärda naglar som är smutsiga och helt ojämna i längden, U-S-C-H!!! Ha ett trevligt slut på helgen gullungar, puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0