Dagens...

HISS: Idag vill jag hissa vädret, den skinande solen, den klarblåa himlen och värmen på kinderna när solens strålar lyser på en. Jag älskar hur vårkänslan försiktigt smyger sig fram i mig och jag kan inte låta bli att le av det. Häromdan när jag var på väg till Niclas sken solen varmt och jag gick och lyssnade på musik i hörlurarna och då var jag nära på att skutta mig fram, bara för att jag kände mig så glad och för att Våren kändes så nära. Älskar solen <3

DISS: Dagens diss får bli RIX FM som envisas med att totalt tjata ut de bästa låtarna så att man till slut får allergiska utslag av att bara höra refrängen på låten. Känner ni igen er? Det tror jag de flesta gör, plus att RIX FM är flera månader försenade med låtar, så det som var populärt i höstas (då de spelades på MTV) det spelar RIX nu, så deras reklam om att de alltid spelar ny och fräsch musik stämmer inte riktigt... Nej, jag ska sluta lyssna på dem för en del låtar som de spelar är faktiskt riktigt bra, och jag vill gärna fortsätta tycka det. Så, HEJDÅ RIX FM!


Kommentarer
Postat av: Daddy-O

Japp, RIX FM är som en gammal bandspelare, gammal musik i dålig kvalitet som bara går runt, runt.

Skitkanal!

2010-03-11 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0