Friday!!!

Sitter här nöjd och belåten med en Milkshake i handen som min syster så snällt gjorde till mig. Det är fredag, läxorna är borta och ikväll ska jag va med Niclas. Livet är bra just nu helt enkelt. Så har man blivit känd också, nej skämt åsido men ni kommer väl ihåg hur ni skulle leta i tidningen efter min intervju? Jaa, idag märkte jag att man inte behövde leta särskilt mycket för att hitta den eftersom en fet bild på oss var på första sidan... xD Haha folk från alla håll och kanter har kommit fram till mig/ smsat "jag såg dig i tidningen"... haha, lite pinsamt faktiskt. men I like it... ;) Fick iaf sluta tidigare idag från skolan, så gick ner till stan och köpte mig en BH, den var jättefiin! Sedan mötte jag upp pappa och vi gick och strosade lite ett tag innan vi åkte hem. Men nu ska jag gå och ta en snabbdusch och byta till min nya fina BH hade jag tänkt ;) xD Ha en mysig fredag! Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0