Härlig lördag!

Vaknade upp i morse av att solen sken och jag kände mig riktigt utvilad. Sedan åkte jag och Charlotte in på morgonen och kör dubbel pass på friskis och svettis, först yoga och sedan stepp. Sedan, efter en härlig dusch och våfflor till lunch möter jag upp Martin och Charlotte. Vi är hemma hos mig ett tag och sedan går Martin hem, tror han kände sig lite trakkad av mig och Charlotte på grund av lite dåliga bidrag från melodifestivalen (Singel, siingeel) XD Sen satt jag och Charlotte och bara pratade massa skit i tre timmar, I love girls talk! ;) Nu har loppan gått hem för att äta, vilket jag också ska göra snart btw... SEn kommer hon hit igen, då blir det melodifestivalen och cheescake för hela slanten. Darin måste gå vidare till Eurovison, okej? Han måste det bara. Jag ska rösta som f**n!!! <3 <3 <3 Men nu ska jag gå och se ett avsnitt ur GG, känner mig helt slut i kroppen efter dagens träning hehe, Puss Puss på er!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0