Hemma söndag

Anna vann melodifestivalen! En liten nobody från lilla Nyköping, pretty amazing* Hon är väl duktig på att sjunga men jag gillar inte hennes röst faktiskt, låten är väl helt okej fast lite tråkig kan jag tycka. Ajaa, hoppas resten av Europa gillar henne lika mkt som svenska folket tydligen gör! ;D 
Idag är det söndag, skulle ha åkt till oxelösund och kollat på mina kompisars band när de uppträder där men jag orkade inte så jag stannar hemma hela dagen. Ganska skönt faktiskt. Har ätit god frukost bestående av god macka och vatten melon. Sedan gick jag hem till Niclas (som är bortrest), jag är nämligen undulat vakt medan han är borta :D Sedan promenerade jag hemåt igen i solkskenet. Sen dess har jag ätit lunch och suttit framför datorn. Resten av kvällen stavas: GOSSIP GIRL <3 Imorgon är det måndag och skola. För de flesta, men inte för mig hihihi* Har studiedag så är ledig hela dagen lång! <3 
Usch, tycker inte om att Niclas är bortrest. Saknar honom jättemkt, han ska vara borta hela morgondagen också... :( Längtar tills jag får pussa på honom igen <3 Men nu ska jag gå till min favorit låtsas värld, Manhattan upper east side, GG <3 Puss så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0