Hmm...

Oj, har inte bloggat på flera dagar! Men har haft fullt upp med massa shopping i lördags, bråk och depp i söndags och skolan måndag & Tisdag. Men idag är det onsdag, hade lite sovmorgon imorse, var jättehärligt <3 Efter jag kom hem från skolan pluggade jag lite spanska, har prov imorgon men på grund av lite andra problem och jobbiga saker just nu orkar jag inte sitta och plugga hela kvällen. Så jag litar på min magkänsla att jag kan det mesta och så gör jag mitt bästa på provet imorgon helt enkelt! (har ju faktiskt pluggat en hel del innan...) Så för att pigga upp mig själv lite bland all snö så har jag svidat om till mys kläder, lagt på en ansiktsmask och läser bloggar. Sedan blir det FRIDA-läsning och kanske en film. Usch, vad ska man göra när ingenting känns bra? Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0