Länge sen

Oj vad länge sen det var jag bloggade! Förra veckan och början på den här veckan har bara varit helt stressig, jag har pluggat matte satan tills provet som jag hade idag. Tror det gick bra. Sen dahe vi prov i idrott idag oxå, det gick väl bra. Nu har jag bara suttit framför datorn och komit ikapp den yttre världen med bra musik och bloggar. Om en timme drar jag och tränar på Friskis med Charlotte, vi ska köra step. Ska bli jättekul, det är så sjukt bra träning och man blir glad av det. Dessutom får man ordentlig träningsvärk i hela kroppen dagen efter. Är det bara jag som gillar träningsvärk då det är som ett "bevis" på att man har tränat riktigt ordentligt och då förtjänar en chips kväll i soffan? hehe ;) Nej, nu ska jag ta tag i lite skolarbete. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0