Lördag 27/3

Sweet sweet lördag! Vaknade efter elva timmars djup sömn i min mysiga säng. Kände att jag hade sjuk träningsvärk efter gårdagens springtur. Sedan blev det god frukost och ett kort besök från min mormor och morfar, blir förmodligen Thailand nästa år, ÄLSKAR't! Sen åkte vi in till stan där mammi köpte ett par hallonröda Converse skor till mig, fast får dom i "påskpresent" så måste vänta en vecka till innan jag kan använda dom, surt men fett värt! ;) Dom slog till och med in dom som present i affären xD Sedan har jag ätit god toast till lunch, städat lite och tagit en dusch. Ska strax äta grillat och sen drar jag till Niclas för att sova där, MYS <3 Hoppas ni får en fortsatt mysig lördag, PUSS PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0