Måndag = Ledig

Jaha, så har snart hela måndagen gått och det enda jag har gjort idag är att jag har kollat på GG och gått hem till Niclas för att mata hans fågel. Fast ganska skönt att bara va för sig själv en hel dag och inte göra nånting speciellt. Men nu börjar jag verkligen känna att Niclas måste komma hem för jag saknar honom jätte mkt! På onsdag har vi 10 månader btw, tiden har verkligen gått jättefort men det känns ändå som att vi har varit tillsammans mycket längre än 10 månader <3 Men nu ska jag gå och chilla vidare och njuta av min ledighet så mycket jag kan. Imorgon får jag äntligen träffa min älskling!!! Puss och kram!

                                        

Jag och Niclas i Polen för nästan 10 månader sen, nykära och snygga i polen-hattar!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0