Onsdag 10/3

Hello sweeties!

Today it's wednesday and I feel a little sad... Nej, jag orkar inte skriva på engelska. Idag är det som sagt onsdag och jag känner mig faktiskt lite lessen. Av många olika anledningar. Hatar att bli sårad av en så kallad kompis, hatar att bråka med min älskling, hatar att känna mig otillräcklig... Jag försöker verkligen vara allt, den bästa kompisen, den bästa eleven, den bästa dottern, den bästa systern, den bästa flickvännen men det går bara inte att vara perfekt på allt även om jag hemskt gärna skulle vilja det. Så sitter och lyssnar på "All the right moves" med One Republic och försöker tänka på andra saker. Svårt. Den låten är btw underbar. Nej nu ska jag gå och göra nånting... Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0