Shoppa!!!

Jag vill shoppa, jag vill shoppa, jag vill shoppa!!! Är sjukt sugen på nya vårkläder, en jeans jacka, en jeans klänning, ljusrosa toppar och nya solbrillor... VILL HA, SKA KÖPA! ;) I get what I want...
Hmm, söndag kväll och inget att göra. Funderar på att göra mig av med lite pengar och satsa på nätshopping. Men det är ju såå tråkigt, är det bara jag som tycker det? Asså halva nöjet med att shoppa på stan är ju att man får prova kläderna, ta en fika med en kompis o.s.v you know? ;) Imorgon är jag ju i och för sig ledig, kanske skulle offra lite tid till att shoppa då? Har ju ändå inga planer :D Får se hur jag gör, nu ska jag väl gå och fortsätta tråka. BLÄÄ hatar att vara rastlös! Puss o kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0