Sömnig

Efter en dag med skolan, lite plugg med Idis, fika på Sandy's och träning på Friskis & Svettis är jag nu hemma, trött men belåten. Idag har jag mått mkt bättre och gud vad glad man blir av att träna lite, iaf jag... ;P Imorgon är det fredag, jag ska ha på mig min nya fina rosa tröja från Cubus tillsammans med ett par mörkgrå stentvättade jeans leggings, aw* Åh just det, kom på en sak. Idag blev jag och my friends intervjuade av tidningen, så kolla i SN imorgon för att se söta bilder och läsa lite om vad vi tycker om vår skola... hihi ;) Men nu ska jag ringa min kära pojkvän och reta honom lite för att jag har en tiny överraskning till honom som han ska få på lördag, han är såå nyfiken ;) <3 Puss och Godnatt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0