Strawberry

Tuesday, har bestått av skola, Thai mat, idrott på Friskis, svettig buss hem och träning. GG, ansiktsmask, hårinpackning och god mat har oxå hunnits med. Just nu sitter jag och försöker hålla mig vaken, är slut efter all träning så blir nog en tidig kväll för mig idag. LOV- är det om 2 dagar ungefär, trycker på "Gilla knappen" så hårt jag bara kan och omfamnar våren :D Idag såg jag en fjäril, underbart. Det måste ju bara betyda att våren har kommit för att stanna! Imorgon (onsdag) har jag inga planer, blir väl ännu en chill dag. INTE mig emot ;) Måste försöka ta tag i lite grejs, som delvis inkluderar att låna pappas systemkamera, be någon fota mig och sen *****, Hemligt än så länge! ;) Men nu ska jag gå vidare till mitt Spotify och sedan mitt täcke. Puss på kinden!

                                         

                                       Gullig bild på mig och Zandrus, tagen för några veckor sen :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

ahahaha vi är ju så söta :) Ses på lovet? <33

2010-04-04 @ 14:32:22
URL: http://zandramirellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0