Bra torsdag

Har varit en mkt bra torsdag tycker jag, på spanskan jobbade jag på riktigt bra för en gångs skull och på matten samma sak där. Sedan slutade jag ett, då drog jag och Linnea till badhuset för att simma lite :) Mycket bra träning och man kan prata om allting under tiden, mycket mysigt :) När jag kom hem pluggade jag lite matte, sen har jag kollat på O.C, ätit spaghetti & köttfärssås, lagt fram morgondagens outfit och nu ska sitter jag som vanligt med Enrique i öronen och chillar. Längtar så himla mycket till sommarlovet, det är bara 9 skoldagar kvar, det är typ ingenting :D Åhh, jag vill bara ha sommar med sol, bad, fest, mys med Niclas och kompisar, längtar längtar längtar!!! Just därför är jag extra avundsjuk på min "syster" Charlotte som åkte till Grekland idag, som en tjuvstart på lovet. Fy asså, har bett henne att hon måste sola extra mycket åt mig, vi är ju trots allt negersystrar och är man systrar ska man ju dela på allt eller hur? Det gäller även solbrännan, iaf i min värld hehe ;) Men nu ska jag gå och sussa. Ha det så bra!

                                       
                                        Negersystrar! Bild tagen för 2 år sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0