Enrique + morgonrock + snart läxfri (!!!) = MYS!!!

Sitter här i min alldeles för stora rosa morgonrock, har gjort klart allt plugg för idag, ätit donken och nu chillar jag genom att läsa bloggar och lyssna på Enrique Iglesias, Somebody's me. Om det finns någon låt att gråta till men som man ändå inte kan sluta lyssna på bara för att den är så vacker så är det den. Jag har två favoritstunder under en vanlig vardag, den första är stunden på morgonen hemma hos Niclas. Jag går alltid till honom innan vi går till bussen, och en bättre start på dagen finns inte. Det är den stunden som får mig att gå runt glad hela dagen och det är den stunden som får mig att orka skolan. Och om det någon morgon är extra svårt att gå upp ur sängen tänker jag alltid att jag snart ska få träffa Niclas. Vi har det alltid så mysigt den stunden <3 Min andra favoritstund är den som är just nu i när jag sitter här och skriver. Det är så skönt att efter en lång dag med skola och plugg bara få klä på mig mys-kläder och endast göra det jag behöver för att slappna av. Antingen sitter jag framför datorn och lyssnar på härlig musik eller så tittar jag på film/O.C/GG, oavsett vad så är det en perfekt avslutning på en jobbig/tråkig dag. Jag tycker det är viktigt att man har åtminstone en stund om dagen då man bara får släppa alla måsten och bara tänka på sig själv en stund. För mig är iaf en bra start på dagen och ett bra avslut på en dag jättevikigt för att jag ska må bra och orka med veckan, särskilt när det är så mycket på gång som det är just nu. Det är bra med rutiner för att kroppen ska orka med allting. Nu ska jag fortsätta med min favvo stund och sedan ska jag sova. Puss Puss <3

                                       
                                      En söt bild på mig och min syrra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0