I'm Back!!! <3

Jag är tillbaka till min blogg, har verkligen inte varit skriv sugen på ett långt tag p.g.a massa i skolan och så men nu är gamla, glada Linda här igen. Extra glad är jag just nu för att sommaren äntligen är här, idag var jag i skolan till elva, sedan gick jag på stan med min pojkvän och sedan har jag solat i min nya bikini o blivit brun :D Härlig, härlig fredag <3 Nu vill jag bara ha sommarlov, med massa sol, bad och mys, endast 13 skoldagar kvar så jag gör allt för att hålla ut hehe. Sitter just nu och lyssnar på en låt som väcker galet mkt minnen från ett särskilt sommarlov, låten är skitbra och spelades sönder på radion typ 2007/2008 nånting. Men nu när jag inte hört låten på jättelänge är den så där super härlig igen! Världens bästa sommar-låt enligt mig; Here in Your arms med Hello goodbye. LOVE <3

                               
                                Tagen på Valborg, en fredag att minnas... hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0