Söndag, lite trött...

Igår var det lördag och då var det partyy i the city, hade askul med massa trevliga människor (Y) Toppen Toppen :D Skulle ha sovit i stan men sen fick jag o Niclas för oss att vi skulle gå (???) hem men som tur var fick vi låna Arvids najsiga cykel, så vi satte oss på cykeln, smått vingligt kanske xD Vi tog en paus med glass på Donken, då börjar det regna hur mkt som helst och blixtra typ, så då kmr Niclas snälla pappa och hämtar oss. Cykeln lämnade vi på donken hehe... Så natten spenderades hos Niclas, mys mys. Resten av dagen har jag pluggat till mitt svenska prov som jag har på onsdag. Men nu, efter en härlig dusch ska jag äta grillat och sedan dra till Niclas där vi ska kolla på GG <3<3<3 Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0