Today

God Morgon!

Vaknade skräckslagen för en trekvart sen av en mardröm som jag hade. Jag drömde att det var dags för Nationella Prov i matte B, det var jättesvårt och läraren som hade oss var min spanska lärare (?) som btw, inte är min favorit människa på jorden direkt hehe. Usch ja, hemsk hemsk dröm. Men nu, efter frukost framför datorn är jag redo att börja min dag. Inte för att den här dagen blir så rolig, ska nämligen plugga Matte, hatar hatar hatar... Men! Det är mitt absolut sista plugg innan sommarlovet så jag klarar det nog :D Annars ska jag nog träna om jag hinner, ska även fixa mina naglar, duscha, laga mat med syrran och senare ikväll kommer Niclas över! <3 O just det, jag har klippt mig! Jag var tvungen att bli av med mina slitna toppar (inte så konstigt att de var slitna eftersom jag klippte mig senast i Oktober...) Så jag toppade mitt hår och bara klippte igenom det lite helt enkelt, skönt :) En bild på mig och mitt nya fräscha hår kmr upp senare under dagen. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0