24 Hours

Äntligen, äntligen är det helg och hitills har jag spenderat min helg på det bästa sättet som det bara går! Enligt mig iaf..

Igår (fredag) var jag och älsklingen ensamma hemma hos honom med våra systrar, vi åt pizza tillsammans och sen kröp jag och sötnosen ner i bubbelbadet och gömde oss under allt badskum. Det var jättehärligt och någonting som verkligen behövdes efter en lång skolvecka. Efter badet var vi båda sjukt avslappnade och varma, så va satte oss i soffan och tittade på fjärde säsongen av O.C, men efter 10 minuter blev jag jättepömsig så tog mitt täcke och lade mig ner i Niclas knä där jag somnade tungt efter 2 sekunder typ xD Till slut gav vi upp våra försök till att hålla oss vakna så vi gick och lade oss o somnade bums! 
Så idag vaknade jag upp efter elva timmars sömn bredvid min älskling, vi drog oss i sängen en liten stund innan vi gick upp och åt frukost. När jag någon timme senare kom hem stack jag ut och sprang en runda + tränade lite mage och rumpa, så härligt! 
Just nu sitter jag och älskling bredvid varandra framför varsin dator och är ytterst sociala med varandra haha xD Snart är det grillat och efter det blir det O.C maraton med chips och cola! :D
Min helg kunde inte ha blivit bättre <3 
Hoppas ni har en minst lika underbar helg, puss!

                                   
                                    FÖRALLTID <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0