Måååndaaag

Måndagar suger Måndagar suger Måndagar suger Måndagar suger Måndagar suger Måndagar suger

Inte haft en bra dag idag kan jag ju säga. Det började bra, med lite goda nyheter gällande skolan och så. Dessutom har jag fått en ide om ett företag som jag skulle vilja starta, läser företagsekonomi så har ju lite kunskaper om hur man gör iaf, men vi får se... Ska börja läsa på lite i helgen och se om jag kan komma någonvart med det. Skulle verkligen vilja ha mitt egna företag men är rädd för att folk inte ska ta mig på allvar för att de tycker jag är för ung... Men skitsamma, så länge det är en bra ide (och tro mig, det är det verkligen!) och jag inte ger mig så ska det nog gå! Fatta coolt det skulle vara om jag som 18 åring skulle ha ett företag som det gick bra för, jag skulle såklart fortsätta med skolan och företaget skulle mer bli som en kul grej i början där jag förhoppningsvis tjänar lite extra pengar men om det går bra så skulle jag utveckla det mer efter jag tagit studenten och jobba med det i något år innan jag pluggar vidare :)

Nu ska jag strax äta köttbullar och efter det ta en promenad med niclas.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0