Morning

God morgon!
Idag är det torsdag och helgen börjar närma sig <3
Dagens planer är skolan, träna och mysa med en film hemma, känns som en perfekt torsdag för mig!
Imorse, tidigare när jag satt och åt frukost + filosoferade lite för mig själv bestämde jag mig för en sak; jag ska inte shoppa nånting mer förrän studiebidraget kommer igen den 26 september. Lär bli en tuff utmaning särskilt som jag faktiskt, för en gångs skull HAR pengar men vill faktiskt spara lite också så då får det bli så här. Jag vet att jag klarar det eftersom jag under slutet av sommaren har köpt på mig så mycket kläder att det räcker och blir över. Inte för att man någonsin kan få för mycket kläder men ändå!
Nu ska jag strax kila iväg till skolan och debattera om politik, lär bli en kul dag...
Hörs snart igen, bloggen har för tredje gången återuppstått, det återstår att se hur länge den lever den här gången haha.
ha det bra! PUSS <3

                              
Jag just nu, trötta ögon kanske hehe... Har iaf bylsat på mig min mysiga halsduk idag, är så kallt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0