Wednesday

Hola, que tal?

Nej ingen mer spanska för min del, har äntligen tagit steget och hoppat av, aldrig varit lyckligare :D typ...
Idag har det varit skola som vanligt, inget speciellt har väl hänt. Det mest spännande som har hänt idag är väl typ att jag träffat min nya mattelärare såå ni kanske förstår att min dag inte varit särskilt händelsefull direkt hehe... Mitt liv är verkligen kul ibland haha. Som tur var slutade jag skolan halv två så gick ner på stan och belönade mig själv för att jag klarat av tre dagar av skolvveckan utan att dö genom att köpa en het väska med nitar på från Gina och en efterlängtad svart silkes skjorta :D Vissa kanske kallar min impulsshopping för ett desperat försök att få mitt liv mer intressant men jag står fast vid belöningen iaf!
När jag kom hem hade jag ingenting att göra så sysselsatte mig själv med det jag älskar mest, kläder :D Basplagget var min nya skjorta och utifrån den försökte jag matcha den till olika klädesplagg och skapa nya outfits, totalt blev det tre heta utstyrslar varav en jag ska bära imorgon! Smaskigt värre!
Snart kommer min rara pojkvän hit och resten av kvällen ska vi bara mysa och ta det lugnt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0