Conscious

Började min torsdag med shopping från Conscious collection, MYCKET efterlängtat! Sedan skrev jag nationella prov i svenska B, det var mindre efterlängtat. Avslutade skoldagen med livräddning på badhuset så nu ligger jag här efter en stunds pluggande och är helt slut. Solen skiner ute och mitt samvete säger mig att jag borde rycka upp mig och gå ut i vårvädret men lat som jag är tror jag inte att det händer :(
Imorgon är det äntligen påsklov!!!! Ska bli så jävla skönt. Firar påsklov/ min kära nyfyllda vän Dannis födelsedag genom utgång i klänning och champagne, kommer bli skitkul! :D

Just det, I've got some news! Äntligen har jag fått jobb :D:D På leksaksaffären och jag tror att det kan bli jätteroligt faktiskt, kommer få stå i kassan och träffa nytt folk, härligt härligt! Börjar troligtvis i slutet av april eller början av Maj.

Nej nu ska jag gå tillbaka till att göra absolut ingenting hihi, KISS <3

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0