Påskloooov!!

Äntligen är det påsklov!

Så himla underbart. Så himla härligt. Så himla kul.

Det blev en kort dag i skolan idag, vi lyssnade på en domare vilket faktiskt var riktigt intressant! Hade precis gett upp min lilla plan att gå jusrist utbildningen men lite sugen blev jag allt när jag lyssnade på vad ett sånt jobb innebär, det låter så himla spännande!!

Men nej, för min del blir det mode utbildning av något slag har jag bestämt mig för. Hittat en i mode staden Milano, sweet!!

Nu sitter jag och dricker lite cola och äter lite chips framför en het Enrique på MTV, mums :D

Strax ska jag ringa Danni och höra planerna för dagens utgång, är super taggad det kommer bli awesome!

Talk to you soon, KISS <3

                                 
                                 Har mitt nya blåa linne idag, ljuset på bilden gör inte färgen rättvisa men ändå!

Kommentarer
Postat av: Mikkelamal

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-11-15 @ 17:54:24
URL: http://mikkelamal.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0