Projekt "the new me"

18 år gammal, nya kläder, nya tankar - NY BLOGG!!

Japp, ni tänker alldeles riktigt, jag ska börja blogga igen. Varför? Jag vet inte riktigt, men känner att jag är i en period i mitt liv då jag börjar om på nytt typ!

Till exempel så har jag börjat övningsköra, jag har köpt träningskort, jag köper nya kläder, jag försöker balansera mitt liv mer jämnt mellan plugg, pojkvän, kompisar, familj, träning o så vidare. Detta är helt nytt men än så länge går det jättebra faktiskt. Förutom träningsdelen som blivit lite framskjuten på grund av spricka i revbenet och sedan en rejäl förkyldning på det. Men så fort min näsa slutat rinna och min hals slutat värka är det på med boxningshandskarna eller löparskorna igen! Har fortfarande ett par nya tränings skor som ligger i garderoben och väntar på att äntligen bli använda.

Hmm vad mer är nytt??
Well, köpte ett nytt läppstift från Make up Store häromdagen, räknas det? hehe :P

Nej men helt seriöst så ska det bli kul att få börja blogga och skriva av mig igen. satt nyss och läste igenom gamla inlägg och den som skrev det känns nästan som en helt annan människa. så mycke har hänt sedan jag senast skrev att jag inte ens vet vart jag ska börja. Men det gör ingenting, för eftersom den här bloggen ska handla om mitt nya jag och inte vad som hänt INNAN det behöver jag inte berätta för you guys. That's my secret ;)

Hörs snart igen, KISS <3

                          


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAA DU HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN!! Fortsätt med deet!!

2011-04-11 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0