dags att flytta....

Hej ni...

Nu är det dags att ta mitt pick och pack och skaffa mig en ny blogg. Denna gång ska jag och min BFF-negersyster-underbaraste vännen-Charlotte blogga tillsammans och det kommer bli på devote.se

Bloggen heter chalinda.devote.se och kommer handla om mode, oss två som bästa vänner, fina bilder tagna av mästerfotografen Charlotte och annat tänkvärt!

Anledningen till att vi vill ha en blogg tillsammans är för att vi båda tycker om att skriva och utan att låta skrytsam så är vi jävligt bra på det också! Vi vill ha en nystart i våra liv, påbörja karriären och dessutom blir bloggen ett sätt för oss två att träffas lite oftare och hålla kontakten! Kläder, tjejgrejer, killproblem, sex, snygga bilder, ännu mer kläder, Mode - you name it! Det bjuder vi på ;)

Än så länge har vi bara skapat själva bloggen, inlägg, design m.m. kommer upp på Torsdag följande vecka. Can't wait!

Det har varit otroligt roligt att blogga här, men jag känner att jag behöver en blogg som är mer "jag" där jag får en chans att skriva om det jag älskar, mode! Hoppas ni fortfarande vill läsa om mitt knäppa liv fast på en annan adress, PUSS på er!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0